آروینآروین، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

♥ღآروین بهترین هدیهღ♥

قطعیت اسم+خبر

1392/4/30 21:47
174 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلمقلب

میخوام خبر بدم که اسمت قطعی شد و همون آروین رو میزاریم

و خوشحالم از این که نمیخوام دیگه وبلاگتو تغییر بدم.

و اما خبری که دوست ندارم اصلا بهش فکر کنم.

اینکه ما چند روز پیش بردیمت دکتر برای آزمایش و چیزای دیگه اونوقت گفتن که درصد زردی بدنت

13% هست و دعا کنید که بیش تر نشه ولی که امروز بردیمت دکتر شد 14% و گفتن که بهتره 

تو دستگاه بزاریمت که خدایی نکرده بیش تر نشه و رفتیم از لامپ های مخصوص برات اجاره کردیم 

و گذاشتیم بالا سرت و لباس نداری و چون هم سرما نخوری چادر دور تا دور جات زدیم که باد کولر 

بهت نخوره.دلم برات خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی تنگ شده و دوست دارم

هی بغلت کنم و اما نمیشه انشاالله تا 24 ساعت آینده زردی بدنت از بین بره و زود زود خوب بشی.

خواهشا کسایی که این پستو میخونن برای آروین جون ما دعا کنن که زود زود بهتر بشن.

خیلی خیلی ممنونم از همتون.

اینو بدون که قدر یه دنیا خیلی هم بیش تر عاشقتم...قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شیدا
31 تیر 92 17:44
بهار جان ایشالله داداش جونت خوبشه


ممنونم عزیزم که دعا میکنی
دوست ابجیت(روفیا)
31 تیر 92 22:41
اخی عزیزم
ایشاالله که خوب میشه]


ممنــــــــــــــــــــونم
sara-madridi
6 مرداد 92 7:50
eshala zood zooooooood khob she


ممنوم گلم
نیکی
7 مرداد 92 22:51
دختر خاله منم ب دنیا اومد زردی داش خوب شد اگه هنوز زردی داره از دارو های همیوپاتی بهش بدین


نمیدونم چه داروییه؟؟؟
sara-madridi
9 مرداد 92 13:31
ایشالا خوف شه


ممنونم عزیز دلم....