آروینآروین، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

♥ღآروین بهترین هدیهღ♥

داداش گلم.

1392/5/15 1:05
178 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قربونت بشم منniniweblog.com

این چند روز آپ نکرده بودم من.

وووااایییییی چی بگم من آخه؟؟هر روز بیش تر و بیش تر دوست دارم.....

یعنی همه ها(مامانی،بابا،عسل،عزیز،خاله جون و......)داری دیگه بزرگ میشی ها

ولی هنوز اسمت قطعی نشده و امکان90% داره که اسمت رو تغییر بدیم اونوقت من باید کل وبو تغییر

بدم و مطالب رو از اول بزارمniniweblog.comولی اشکال نداره فدای سرت.

راستی دیروز هم بردیمت حموم و تو حموم نیمه خواب بودی و وقتی که اومدی بیرون کلا خوابیدی.لبخند

اینم چند تا عکس از این چند روز.

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

 

بـــــــــــــــــــوس بـــــــــوس.عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محبوبه مامان ترنم
29 تیر 92 17:49
جانمممممممممممممممم. ببین چه ناز خوابیده.


ممنونم
خاله جون
31 تیر 92 18:07
الهی قربون بشم...ایشالله که زودتر خوب خوب میشه

قربون اون ناز خوابیدنت بشم

دلم پر میکشه بغلش کنم


ممنونم عزیز دلم