آروینآروین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

♥ღآروین بهترین هدیهღ♥

هدیه+خرید

1392/4/12 15:13
198 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم یه مدت قبل دقیقا نمیدونم کی بود ما رفته بودیم بیرون و یه مغازه بچگونه فروشی بود و حراج

کرده 

بود به مامان و عسل گفتم بیاین بریم ببینیم که چی داره.منم اون روز پس از چند روز از جمع کردن پولم

 

(به خاطر این که کارنامم 20 شد بقیه بهم پول دادن و من جمعشون کردن) اوناروهمرام اوردم تا خرید

کنم.

اون دو تا لبای های اولی رو من برات خریدم و کل پولامو برات خرج کردم.چی کار کنیم دیگه بعد از 13

سال 

دارم داداش دار میشم بایدم آجیش براش خرج کنه.قربونت برم من.قلب

 

Avazak.ir Line26 تصاویر جداکننده متن (2)

و اما لباس های سوم و چهارم.یادمه فقط این که یه روز جمعه بود مامان به بابا و من گفت حوصلم سر 

 

رفته بریم بیرون یه کم راه بریم.رفتیم بیرون یه مغازه تازه باز شده بود و ما تا حالا ندیده بودیمش.

 

رفتیم توش دیدیم قیمت هاش خیلی خیلی مناسبه و ما برات سرهمی و جوراب خریدیم خیلی لباس های

 

خوبی داشت اما مامان جون گفت که بزار به دنیا بیاد اونوقت اندازشو بدونم بعدا میام براش دوباره لباس

میخریم. مبــــــــــــــــــــــــــارکــــــــــت باشــــــــــــــــــــــــــه گلـــــــــــــــــــــــمماچ

 

 

اینا کادوی منهلبخند

Avazak.ir Line25 تصاویر جداکننده متن (2)

 

ا

 

ایناهم خرید روز جمعمونچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نیکی
12 تیر 92 15:39
بابا این لباسا ک خریدین بعضیاش خعلی بزرگه براش


اون سوییشرت برای 7ماهگیشه و اون سرهمی برای 4 ماهگی.
آخه که ما هنوز نمیدونیم نی نی مون چه اندازس؟
محبوبه مامان ترنم
12 تیر 92 21:22
خدا حفظت کنه خواهر مهربون الهی که همیشه 20 بشی و پولهات رو جمع کنی و سودش رو هم که داداشی می بره!!!!!


خب دیگه باید براش خرج کنم دیگه!!!
دوست اجیت(روفیا)
14 تیر 92 10:33
خیلی لباساش خوشمل بودن عزیزم


میسی میسی میسی....
دوست اجیت(روفیا)
14 تیر 92 10:35