آروینآروین، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

♥ღآروین بهترین هدیهღ♥

ناناز آجــــــــــــــــــــــــــــــــــی

1392/6/17 0:57
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسل آجی........

قربونت بشم من...تازگیا صداهارو میشنوی...آدما رو میبینی....بهضی وقت ها هم با آدم یه جوری حرف

میزنی قربونت بشم من الهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیقلبقلبقلبقلبقلب

راستی امروز رفتیم برات یه شلوار پیشبندی ناز برات خریدیم که بعدا عکسشو میزارم عشقــــــــــــــــــــــم

راستی سه شنبه ی پیش هم بردیمت به سلامتی ختنه کردیمت....

دیگه برای خودت آقایی شدی عزیزم

انشاالله تا یه مرد صالح و با ایمان و خوب برای خدا و برای همه باشی...داداش خوشگله ی من (البته آقا

خوشگله ی من)ماچماچماچ

 

niniweblog.com

عاشقتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

روفیا(دوست اجیت)
17 شهریور 92 23:16
به ســلامتیمبارک باشه عزیز دلم


ممنونــــــــــــــــــــم عزیزم...
خاله جون
18 شهریور 92 5:06
الهی قربون اون نگاه کردنت بشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
فدای اون خندیدنت الهی همیشه به دنیا بخندی
عاشق هر دوتونم
بووووووووووووووووووووووووووووووووووس


عاشقتــــــــم خاله ی مهربونـــم
fatima dx
23 شهریور 92 5:40
اوخی چه نااااااااااااااااااااااااازه جانممممممممم


ممنونم عزیزم که نظر گذاشتی......