آروینآروین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

♥ღآروین بهترین هدیهღ♥

لگد زدن های تو

1392/4/6 20:23
145 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم!جونم.عمرم خوبی؟

میخوام از لگد زدن های تو برات بنویسملبخند

مامانی یه مدت قبل منو صداکرد گفت بدو بیا.گفتم چیه؟گفت داداشت داره تکون میخوره.

منم سریع دییدم و اومدم و دستم رو گذاشتم رو شکم مامان.چنان لگدهایی میزدی که بیا و ببیننیشخند

فکر کنم در آینده فوتبالیست خوبی بشیقلب

یه شب بود که تقریبا آخرشب میشد من رفتم که بخوام اومدم پیشت(چون من هرشب قبل ازخواب تو و

مامانی رو میبوسم)بعد از این که یه ماچ آبدار کردمت گوشمو گذاشتم رو شکم مامانی.هورا

نگذاشتی و نه برداشتی یه دونه لگد محکم زدی تو گوشمخنثی

به مامان گفتم:بیا و جلوی پسرتو بگیر هنوز نیومده داره میزنه تو گوش خواهرشخنده

 

ازت خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ممونم که اومدی تو شکم مامانی و قرار 

به خانوادمون بپیوندیماچقلب

خیلی خیلی خیلی دوست دارمقلبزبانماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

علی خوشتیپ
5 تیر 92 14:10
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم

اگه از عکس من و دوستم خوشتون اومد کد 118و 168 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.

کدها رو با یه فاصله به این شکل

118 168 ارسال کنید

ممنون


چشم حتما




دوست ابجیت(Rofia)
5 تیر 92 16:44
_$$$$___$$$$$$$$$$____$$$$ __$$???$$$$$$$$$$$$$$$$$$$???$$ __$$??$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$??$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _____$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$ ____$$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$ ____$$$$$$$$???¶¶¶???$$$$$$$$ ____$$$$$$$????¶¶¶????$$$$$$$ _____$$$$$$????????????$$$$$ _______$$$$$$???????$$$$$$$ _____$$$*****$$$$$$$$********$ _$$$$***********$**************$ $$$$$********** ** **** *********$ $$$$$$$$$****** * **************$ $$$$$$$$$$$*** * ******$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$*** ** ***$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$*** *****$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$*********$$$$$$$$$$$$ _____$$$$************$$$$$$$$$$$ __$$$$$$$$$************$$$$$$$$ _$$???????$$$**********$$????$$$$$$$$ $$???????????$$$*****$$$???????????$$ $$????????????$$$$*$$$$$???????????$
محبوبه مامان ترنم
6 تیر 92 19:20
سلام بهار جون. ممنون که به ما سر می زنی .عزیزم من هم لیینکتون می کنم. ایشاالله که داداشت به سلامتی دنیا بیاد.
راستی تو چند سالته عزیزم.؟؟؟
سوالت رو هم توی نظرات جواب دادم واست.
برو بخونش و اگر باز هم سوال داشتی بپرس


ممنونم بابت همه چیز
الهه
6 تیر 92 20:03
قربونت برم که تو اینقدر خواهر خوب و مهربونی هستی



خوش بحال آروین کوچولو که خواهر ماهی مثل تو داره


ممنونم عزیزم