آروینآروین، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

♥ღآروین بهترین هدیهღ♥

تولد 1 ماهگی

1392/5/31 17:13
276 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــــــــــــــــــــــــــلام عزیز دلم

 تولد  ماهگیت مبارک

 

ببخشید ولی با تاخیر بود به دلایلی نشد پست بزارم

 

ولی به حر حال تولدت 1 ماهگیت مبارک باشه و انشاالله1000000000000000000000

سال عمر کنی

روز 92/5/24چندتا مناسبت داشت :تولد 1 ماهگیه شما،سالگرد عقد مامان و بابا جون

 

حالا بفرمایید ادامه مطلب عکس دارم براتونقلب

 

 ما روز جمعه یعنی 92/5/25 رفتیم جاده چالوس اون روز تولد خاله جون بودچشمک

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com                   اینم شما در حال خواب

 niniweblog.com

 

 

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

اینم من و شما(خواهر)

 

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

 

  یه خبریم که دارم اینه که خاله جون دوشنبه از ایران رفت و ما خیلی ناراحت شدیم...ناراحت                                                                                                                                      

*ماشاالله ، لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم*

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

روفیا(دوست اجیت)
3 شهریور 92 22:24
واااااااااای ماشاالله چقدر بزرگ شده ای خوشمله


ممنون گلم که نظر دادی
خاله جون
4 شهریور 92 20:38
دلم براتون تنگ شده خیلی خیلی دوسستون دارم